عوارض واریس و درمان‌های متداول

عوارض واریس و درمان‌های متداول

 

عوارض واریس و درمان‌های متداول واریس یک بیماری پیشرونده وپرعارضه است که باید به دقت تحت درمان قرار گیرد.
درادامه اين مقاله به بررسی عوارض واریس و درمان های متداول آن می پردازیم.

عوارض واریس بسیار زیاد هستند و در مقالات بهترین متخصص واریس  (بهترین متخصص واریس اصفهان  ) در زمینه تبیین آنها مطالب زیادی بیان گردیده است.  مشکلات روحی ناشی از واریس و نارسایی‌های وریدی هم از جمله این عوارض هستند. بسیاری از بیماری‌ها ممکن است همراه با تظاهرات خارجی نباشند به این معنی که افراد دیگر نمی‌توانند مشکلات بیمار را ببینند و یا از عوارض آن دچار آسیب و مشکلات شوند. لیکن در حوزه واریس و بیماری‌های وریدی این چنین نیست. واریس یک بیماری است که کاملاً قابل رویت می‌باشد و بیماران مبتلا در بسیاری از موارد موردسوال قرار می‌گیرند که چرا وضعیت پاهای آنها غیر طبیعی می‌باشد. بسیاری از بیمارانی که مبتلا به واریس می‌باشند از اینکه در مجامع عمومی مانند ورزشگاه‌ها و استخرها و موارد مشابه آن لباس خود را خارج کنند نگران می‌شوند و این کار را انجام نمی‌دهند. به این علت که دیگران نسبت به ظاهر پای آنها تعجب و گاهی اعتراض می‌نمایند. عوارض واریس و درمان‌های متداول

ازسوی دیگر بعضی از بیماران ممکن است دچار ناراحتی های مختلفی برای احتمال مشکلات بعدی شوند.این امر به این علت است که در مورد آینده بیماری خود نگران هستند. بسیاری از بیمارانی که به بهترین متخصص واریس اصفهان (بهترین متخصص واریس شهرکرد ) ( دکتر هادی زاده ) مراجعه نموده‌اند نسبت به ظاهر و سلامتی خود نگرانی داشته‌اند. درمان واریس به وسیله لیزر واریس می تواند این مشکلات و نگرانی‌های روحی بیماران را برطرف نماید. دکتر هادی زاده  (بهترین متخصص واریس ) (بهترین متخصص واریس شهرکرد) بیماران زیادی را با استفاده از لیزر واریس از نگرانی‌ها و همچنین عوارض ناشی از واری سنارسایی‌های وریدی نجات داده‌اند

دیگر عوارض واریس:

ازعوارض شایع دیگرمی توان به ایجاد لخته ها در وریدها اشاره نمود. لخته های ایجادشده در رگهامی توانند باعث ایجاد مشکلات فراوان شوند.اگربیمارمبتلا به واریس و نارسایی های وریدی باشد احتمال ایحاد لخته که بنام ترومبوز هم نامیده می شود ، زیاد خواهدشد. در مورد ترمبوز و سایر عوارض واریس میتوانید به نوشته‌های منتشر شده از( بهترین متخصص واریس اهواز ) (بهترین متخصص واریس خوزستان ) دکتر هادی زاده مراجعه نمایید.

البته عوارض واریس محدود به این موارد نبوده نبوده و مشکلات بسیار زیادی در بیماران مبتلا به اختلالات وریدی دارند. بسیاری از بیماران ممکن است به مشکلات مهمی مانند زخم‌های نزدیک و اطراف قوزک داخلی پا مبتلا شوند. این زخم‌ها گاهی بسیار مقاوم به درمان و حتی همراه با عفونت‌های شدید می‌باشند. دراینحالت معمولا نیاز به اقدامات و درمان‌های گوناگون دارد.گاهی آنقدر زخم‌ها پیشرفته و گسترده‌اند که به اندازه یک کف دست وبسیارشدید در بیماران وجود پیدا می‌کند .
در سایت بهترین متخصص واریس ( بهترین متخصص واریس اصفهان ) می توانید مطالب زیادی در مورد زخم‌های واریس و درمان‌های آنها مشاهده نمایید.

ماهیت واریس و اختلالات عروقی  مشابه

وریدهای واریسی یا همان واریس، در حقیقت گشاد شدن وریدهای سطحی همراه با ناکافی بودن دریچه های وریدی و اختلال در جریان خون است.  این بیماری شایع ترین اختلال عروقی در بین افراد در سن کار وفعالیت اجتماعی است. دربرخی مطالعات نشان داده شده است که بیش از 40 درصد از زنان و حدود 20 درصد از مردان دارای علائم واریس هستند.  در تعداد زیادی از موارد، وریدهای واریسی منجر به ظهور یک زخم تروفیک می شود. ازسوی دیگر تعداد زیادی از بیماران از لخته های خون یا همان ترومبوفلبیت وریدهای واریسی رنج می برند.
درطب مدرن نتایج بسیار عالی در درمان رگ های واریسی با اثر زیبایی خوب از درمان بدست می آید. همچنین بیماران با این درمان‌ها ی نوین نتایج طولانی مدت بسیارعالی بدست می آورند.  همچنین حداقل تعداد دفعات عود بیماری به دست می آید.

بهترین دکتر واریس اصفهان در کلینیک واریس کشور مدرن ترین روش های درمان واریس اندام تحتانی را ارائه می دهند. از جمله این روشها‌ درمان وریدهای واریسی با لیزر – یکی از موثرترین روش های درمان این بیماری ، است.
درمان واریس با لیزر ، برپایه اثر  اشعه لیزر بر خون واقع در لومن ورید است.  این روش تحت کنترل یک دستگاه اولتراسوند انجام می شود.  یک راهنمای نور منعطف مستقیماً از طریق سوراخ کوچکی از پوست به داخل حفره ورید آسیب دیده نفوذ می کند.  منبع تابش لیزر به جایی که لازم است گردش خون غیر طبیعی درمان شود تابانده می شود و یک ضربه اعمال می شود. اشعه لیزرجذب شده، دیواره رگ آسیب دیده را درمان می‌کند.  این رگ درمان شده ، برای همیشه از انجام خطرناک برگشت خون معاف می شود.

نشانه های استفاده از روش لیزر

بهترین دکتر واریس (بهترین دکتر واریس چهارمحال و بختیاری ) (دکتر هادی زاده ) برای درمان تنه های واریسی وریدهای صافن بزرگ و کوچک و شاخه های آنها از لیزر و یا آراف استفاده می نمایند.
همچنین از بین بردن وریدهای سوراخ کننده ناکارآمدنیز قابل درمان است. در زخم های تروفیک نیز از لیزر و آراف استفاده می‌کنند.
بهترین متخصص اسکلروتراپی در اصفهان، وریدهای واریسی مشبک و وریدهای عنکبوتی (تلانژکتازی) رانیزبا استفاده از راه پوست و بوسیله اسکلروتراپی درمان می کنند. عوارض واریس و درمان‌های متداول
فلبولوژیست معروف کشور ، دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اهواز )در کلینیک واریس اصفهان بوسیله تجهیزات مدرن لیزر برای درمان رگ های واریسی استفاده می کنند.  برای انجام لیزر درمانی، دراین کلینیک از لیزر عروقی منحصر به فرد ونیز آر اف استفاده می کنند.  این دستگاه‌ها جزو آخرین پیشرفتهای بزرگترین تولید کننده لیزر است.  قابلیت های دستگاه امکان اتوماسیون کامل فرآیند درمان واریس را در بیماران مبتلا به واریس بدون توجه به قطر ورید واریسی فراهم می کند.  این روش کاملاً بدون درد و مستقل از زمان شروع بیماری ، انجام می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر وکاملتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:
09211016462
03132242164

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا